Archyvas

2024-06-07

Tradiciniai mano šeimos šaltibarščiai

Šaltibarščiai ne tik Lietuvos tradicinė šalta sriuba, bet ir kitų Rytų Europos šalių. Tačiau mes, lietuviai, visgi vadiname ją savo sriuba. Tad pasidalinu receptu, kurį visada valgydavome mano šeimoje. Na, mano močiutė visada dėdavo dar svogūnų, bet aš jų nemėgstu (švelniai pasakyta...)tad aš jų nededu.

Ingredientai:





1l šaltibarščių kefyro

400g marinuotų burokėlių
2 agurkai
Saujelė krapų

Druska
2 kiaušiniai


Gaminimas:

1.
Agurkus supjaustyti nedideliais gabalėliais, o krapus susmulkinti.

2. Kefyrą išmaišyti su druska. Sudėti marinuotus burokėlius su visu skysčiu ir agurkus.

3. Geriausia palaikyti šaldytuve 1-2 val. Patiekti su virtais kiaušiniais, kuriuos reikia supjaustyti nedideliais gabalėliais ir sudėti į sriubą.

4. Patiekti su karštomis bulvėmis. Skanaus.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą